^^ FOLLOWER ^^

kisah naluri

perpisahan yang tak dijangke , kesabaran hati yang tegar dalam memahami situasi , penantian yang sedia menunggu kehadiran nya tetapi hakikatnyaa sekeping hati yang sedang retak menumpuh dugaan yang acapkali mengalirkan air mata kerana kebahagian si dia . bia laa ini menjadi satu rahsia yang sering dibayangkan ku . ada kah ini sedihan atau seksaan untuk aku ? setelah berkian lama akuu menyepikan diri , menjaukan diri kepada nya kenapa bayangan nyaa menganggui hidupku . akuu tidak sanggup untuk meluahkan perkara yang sebenar di hadapan dirinyaa yang mungkin akan merobek hatiku yang sedang menangis kesedihan . 


membiarkan kau mencari apaa yang kau nantikan adalah satu kebahagian bagiku walau sebalik nya sebuah kesedihan bagiku . walaupunn akuu suda lamaa tidak melihat raut wajah mu tetapi bulan akan menjadi pengganti dirimu untuk menjagaku disini . bulan diantara kisah hidupku . biakan bulan menjadi penawar hatiku . andai sajaa bulan mampu berkatakata akan ku suruh bulan menghampiri mu lalu berkata perkara sebenar . anggap laa bulan ituu suatu penerang hatiku T_T bulan bagaikan cinta yang penuh kepada bintang yang sedang mengejar nyaa . agar bulan tahu bagaimana rasa nyaa menjadi bintang yang tidak mampu meluahkan rasa isi hati nyaa 


selagi ombak menghempas pantai selagi aingin bertiup kencang selagi burung beracipan slagi itu derusan darah ke hatiku kekal berpanjang selagi itu hakikat yang sebenar tidak dpat diolah kann selagi ituu RAHSIa cintaa terus disembunyikan . kejarlaa hati yang berbahagia dan tingalkan laa jiwa yang terseksa ~ (I HATE MY LOVE) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan